De week van groep 5

Bericht van 18-09-2024

Wat hebben we een mazzel gehad met het weer en wat hebben we (mede daardoor) genoten: ons schoolreisje naar Linnaeushof! Het was een geslaagde dag, waar we het nog vaak over zullen hebben.

Ons Kanjeroptreden is iets om trots op te zijn. Hoofdregel van de Kanjertraining is: wij willen te vertrouwen zijn. Hoe kun je dat beter laten zien dan door een acrobatische oefening met iemand te doen. Je moet dan echt zeker weten dat diegene je helpt/niet laat vallen.

Inmiddels hebben de kinderen een blad mee naar huis gekregen, met daarop de tafel van 6. In de klas zijn we druk aan het oefenen en ook thuis moeten de kinderen aan de bak. Net zolang dat ze de tafel kunnen dromen. Voor de zekerheid zit er bij dit bericht een extra exemplaar.

Binnenkort beginnen we met ons nieuwe IPC-thema: Red de wereld. Verdere informatie volgt.
Dinsdag start er ook nog eens een eerstejaars stagiaire bij ons in de groep.

Tenslotte: aanstaande woensdag is het Nationale Kraanwaterdag. Drink smakelijk!!

Tot de volgende keer.

20240918_160722 20240918_160722