De week van groep 6

Bericht van 03-09-2024

De kop is er af!

Er is de afgelopen week gekletst over de vakantie, gestart met de gouden weken van Kanjer en alle andere vakken. Ook de verjaardagskalender is gedeeltelijk gemaakt en er is alweer gezongen in de klas!
Ook met buitenspelen wordt er goed voor elkaar gezorgd, heerlijk gespeeld en gevoetbald en juf Amber zorgt op dinsdag voor gave spellen op het plein (zie foto).

Op donderdag kregen we bezoek va Mad Science en hebben we geleerd wat ’luchtweerstand’ is. Vanmorgen hebben we lekker buiten gegymd. De Sporthal was er nog niet klaar voor, maar gelukkig hadden we supermooi weer.

In de bijlage vindt u de ouderbrief behorende bij de Kanjerlessen in de startweek van het schooljaar. Mocht er een keer iets zijn, loop na schooltijd even binnen of laat het ons in een Kwiebbericht even weten. Na schooltijd is er ook gelegenheid om te komen kijken in de klas of in het Portfolio van / met uw kind.

Deze vrijdag hadden we gym op het plein. Het zou kunnen dat dat de komende tijd nog even zo is. Op de maandag gymmen we aan de Capelacker. Deze lessen zijn gewoon, volgens planning, in de gymzaal. Maandag dus op de fiets en de gymspullen mee! Zonder spullen of fiets kan uw kind niet deelnemen aan de gymles!

Fijn weekend!

Juf Stéphanie en juf Helga